Dan före...

... sista arbetsdagen innan julledigheten. Ska bli skönt med lite ledigt. Har haft så in i bombens mycket att göra, så ni anar inte. Och ändå känns det inte som att jag har fått någonting alls gjort! Inte har jag gjort det jag tänkt att jag skulle göra i alla fall. Jag skulle kunna göra en lååång lista på allt jag inte har gjort, men det skulle vara allt för deprimerande, så vi hoppar över det. Jul blir det ju ändå, än om jag har hunnit putsa fönsterna eller inte, så... ;) Julklapparna är klara i alla fall, och då kan julen väl få komma då.

Vi har en liten grej vi gör på julaftons morgon mamma och vi, vi ger morgongåvor. Tre stycken var får man, och då är det vissa regler som gäller när man köper in dessa: ett paket ska innehålla något att läsa, nästa paket något att göra, och det sista paketet ska vara något man kan äta. Lite mysigt till julfrukosten.

Ger ni morgongåvor?

XOXO

Kommentarer
Postat av: Marita

Så mysigt med morgongåvor:) nästan som när man gifter sej;) kanske ska du fria till M?;) ne vi ger inte morgongåvor men kanske ngt man ska börja med;) mysigt iaf. Hoppas ni kommer till nyår. Hade vart jättemysigt:)

2009-12-21 @ 21:33:55
Postat av: Josefin

Hos oss kommer tomten under natten och lägger paket i strumpan....funkar fin fint fast man är över 30... ;) Kram

2009-12-22 @ 15:26:43
URL: http://piranha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0