Torsdag...

Då ska vi se...

Bara några veckor kvar till första advent... känns inte stressigt alls... ;O) eller vad säger ni? Men julen är härlig, och jag kommer att njuta även i år av glögg å pepparkakor, paket och clementiner. Jag har minsann redan börjat med julkorten (!) och det är hila roligt. I år blir det nog lite julklappsrim också, bara för att det är kul! Kanske skulle lägga in om lite rimtvång månne? Min arbetskamrat har de när de firar jul i sin familj. Så det skulle väl vi också kunna ha??? :-D Jag önskar mig en Ultimate Pro i julklapp... Här kan du se den: http://www.scrapbooking-butiken.se/default.asp?cat_id=30013,30016&mod=product&product_id=30728 Och så finns det en instruktionsvideo till. Har tjuvkikat lite på Maritas video, och det finns maaaassor man kan göra med den! Vad önskar du dig av tomten i år??

Tiger är så duktig på dagis, han gråter inte längre när jag lämnar honom! :O) Han verkar trivas bra där. Han har en tjej kompis som väl är en 3-4 år, hon kommer alltid varje morgon när vi hastar in genom ytterdörren och vrålar "Nu ommer Ti-er!" Och sen går hon fram till oss när vi håller på att ta av ytterkläderna och så säger hon till mig: "Ja ycker om Ti-er" hahahah sååå sött!!!

Tiger kan fortfarande inte gå... men det är nog nära nu (fast det känns som att jag sagt precis samma sak tidigare...?) Han gick nästan helt själv igår, fast han höll i mitt pekfinger. Men han höll så lätt så lätt att det troligen är mest att han tror att han behöver hjälp med att gå... men han kan nog egentligen, bara lite mod som fattas.

Sådär, nu har vi uppdaterat oss.

Take care!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Josefin

Träffas snart??? Kanske pyssla och dricka lite vin när barnen somnat och samborna snackar förgasare??? =) KRAM

2009-11-13 @ 23:54:24
URL: http://piranha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0