Första veckan på dagis och nya jobbet

Tiger har börjat inskolningen på dagis. Åh - mammas stora kille! Pappa var med honom igår och idag och det har gått så bra så. Lite blyg & försiktig har han varit, gärna suttit i pappas knä och tittat, sen hoppat ner och lekt en liten stund för att sedan återgå till pappas famn igen. Man kan visst inte riktigt känna igen honom som den vi är vana vid här hemma, säger pappan... hihi Önskar jag fick vara en fluga på väggen på dagis... blir lite avundsjuk på att jag inte kan vara med. Men så är det väl alltid, M kunde ju inte precis vara lika delaktig under tex graviditeten som jag fick lov att vara. ;o)

På salongen går det saaaakta just nu, men vad kan man väl begära efter att bara varit igång i en halv vecka? Till helgen ska vi delta vid skönhetsmässan här i HBG och det ser jag jättemycket fram emot! Det är ett härligt gäng mina nya arbetskamrater. Karismatiska personer med självdistans och humor, och med huvena fulla med nagel tankar. Trött har jag blivit i alla fall, än fast det inte är det att jag jobbar ihjäl mig så är det en omställning som ska smältas och jag har haft träff med John Blund oerhört mkt tidigare var kväll än vad jag brukar.

Ne nu ska jag se Greys Anatomy, har längtat hela sommaren!!!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0