IKEA

Ja detta underbara ställe. Fick veta lite värdelöst vetande när vi var där idag. Att Helsingborg har VÄRLDENS MINSTA varuhus!! Snacka om att bo i världens ände då för oss IKEA fantaster då... Och det bästa är ändå att jag led inte ens av det förän jag fick veta det... haha! Nu bär jag på ett stort lidande och får nog flytta för att bli avhjälpt med detta. Men jag har bestämt för mig att de ska bygga ut, så jag kanske inte behöver flytta till IKEA-mecca då. Undrar var det är förresten...? Världens STÖRSTA IKEA varuhus....???

Inköpen blev:
krokar till hallen
stolsdynor till köksstolarna
mattor till köket
glidskydd till mattorna
jalusier
en hylla till nya hallen
korgar till hall hyllan
en lampa till hallen
ja nått sånt....

Återkommer med hallens före-efter bilder sen när den är klar då.

XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

Haha , jag råkar faktiskt veta att det ligger i Kungens kurva haha men vart det ligger vet jag inte mer än i sverige hehe

2009-09-26 @ 18:22:00
URL: http://chaalex.blogg.se/
Postat av: Jessie

Gött! Då behöver jag ju inte flytta så långt då ju! :O))

2009-09-26 @ 19:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0