Jag klararde det!!

Slutprovet alltså. Weeeee heeee! Hurra för mig!

Har total torsk på vad jag ska skriva idag, men det ger väl sig. Få se nu, Tiger sover och M sitter å kollar på tv. I helgen ska vi väl mest göra så lite som möjligt, eller kanske göra lite här hemma... behövs! Är sugen på att göra lilla hallen så den blir fin någon gång. Och så ska vi installera pellets, gubben (installatören) skulle hört av sig och kommit förbi idag, men för att göra hantverksarbetares rykte ännu sämre så ringde han förstås inte ens och sa att han inte skulle dyka upp som bestämt...

Läste på hd.se om Anna Anka... hujedamej! Och hur känns det månne att heta Anka i efternamn? Förlåt mig om mina tankar ständigt går till Ankeborg och dess invånare när jag hör detta namn...

Har tänkt mig at baka en smaskig After Eight tårta i morgon, har fått receptet av en vän. Har inte smakat den ännu, men den ryktas vara superb! Och nej, ni kan inte få receptet... ;O) det är nämligen mycket trevligare att få bjuda på den när någon kommer förbi och är fikasugen!

Nej nu ska jag hålla kväll.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Marita

Weeehooo!!!



GRATTTIS!! Va bra du är vännen!

All lycka till dej:)



kramar

2009-09-25 @ 22:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0