Nöter mil...

Igår kväll gav vi oss hemifrån för att åka en bit mot Fjärås, denna metropol för motorsport. I alla fall denna helgen. skämt åsido, det är en trevlig liten bana där så det ska bli kul! Vi stannade för att sova vid en rastplats. Tiger vaknade förstås okristligt tidigt och låg och drog i sin mammas hår tills vi beslöt oss för att gå upp. Aj.... och jag som trodde det hade med åldern att göra det här med att bli tunnhårig. Förresten så hörde jag att Robbinson-Robban skulle döpa sin son till Tiger nu. Det var värst vad han har fått god smak helt plötsligt... MEN jag säger bara: kom ihåg var ni hörde det först! ;-) Just nu står det Ullared 27 på en skylt utmed vägen. Och jag har ett brett förväntansfullt flin på läpparna........ Be good! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0