Pimpar vidare...

Vi håller ännu på och fixar med lill hallen, och det börjar ta riktigt fin form. Klart till kvällen beräknas det. Sen väntar alla skåpsluckorna i köket, och alla lister som just nu är furu färgade i hela huset. Puh, det blir ett digert arbete det! Men sååå fint när det är färdigt! Vill bygga en veranda på framsidan till våren, och tanken är väl att vi ska ta fasaden då också. Sen har vi ett helt "nytt" hus. Har också hunnit med att tömma mitt pysselrum och sätta in grejjerna i Tigers gamla rum, och håller på att sätta in Tigers grejjer i sitt nya rum på nedervåningen. Allt står i en hemsk röra, men inte så länge till.

Tiger var hos mormor igår när vi höll på här hemma. Kom hem helt slut, sov från halv sex igår kväll till ca halv åtta nu på morgonen, och nu är han i säng igen - supertrött! Nästa måndag vankas det dagis för honom, det kommer nog att sluka en hel del energi det med skulle jag tro! Han kommer att gilla det!!

Läste om enn inbrottsförsök här i Helsingborg, där lägenheten man försöite bryta sig in i var på 12e våningen. Snacka om att manhade blivit förvånad om det var en man på ens balkong helt plötsligt... Men det var iof byggnadsställningar utanför, så helt svårt var de ju ändå inte att ta sig upp. Men ändå... Jag hade då rakt aldrig klättrat upp för några byggställningar, men så är jag ju också lite höjdrädd...

XOXO


Kommentarer
Postat av: Marita

Lägg upp bilder:)) Nyfieken juue;)

2009-10-02 @ 15:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0