Lasse Stefanzzzzzzzzzzzzzzzzz ikväll

Min bättre hälft har en last. Han gillar dansband, och då helst Lasse S-z. :-S
Ikväll spelar de i Eksjö (har jag för mig att det var) och älsklingen har ordnat biljetter. Och jag har ordnat Bilsom proppar. Nej jag skojade bara!!!! Det ska bli kul!! Jag har inget emot att dansa, jag till och med gillar det, bara jag kopplar bort texten på låtarna så går det så bra så. Men då måste jag anstränga mig rätt så bra. För om man lyssnar på texterna i dansbandslåtarna så är det tok kört! Jag lyssnar alltid på texterna i alla låtar jag hör. Det har jag förstått att alla inte gör. Men testa det, att lyssna på texterna till ett gäng dansbandslåtar så ska ni säkert få en liten inblick i varför jag finner det svårt att lyssna på. :O) Lyssnar du på texterna när du hör musik?

Nähe, Jag måste ringa Carina, får inte glömma de...................................... *asg*


XOXO

Kommentarer
Postat av: Tina

Tjo! Hoppas ni har kul där borta ikväll, alla verkade på gott humör när ni gick iaf. :) Har tagit på mig den stora äran att städa av och diska, så nu är det gjort. Hoppas LS inte skar för mycket i öronen. Hihi. Kram Tina

2010-01-08 @ 23:51:30
Postat av: Anonym

Haaha håller med dej! O hj sjunger på den jäkla Carina-låten haaha

2010-01-10 @ 21:59:23
Postat av: Marita

Hur går de med uppdatering;) kom igen

2010-01-21 @ 15:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0